Dziękujemy za zakup pakietu!
Zapamiętaj lub zapisz hasło podane w poprzednim kroku. To ważne!
Twój adres e-mail wraz z hasłem umożliwią zalogowanie do Panelu Klienta, w którym rezerwujesz terminy wizyt naszego Fachowca, gdy przydarzy Ci się w domu jakaś awaria.
W Panelu Klienta, rozwijając strzałkę przy Twoim adresie e-mail, znajdziesz opcję „Mój profil”. Zmienisz tam swoje hasło oraz swoje dane.
Jeżeli zapomnisz hasła, zawsze możesz użyć opcji „Nie pamiętasz hasła?”. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający ustanowienie nowego hasła.
W razie pytań lub wątpliwości, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Usługa związana z zakupem materiałów potrzebnych do realizacji określonej usterki.
Usługa związana z montażem, naprawą, instalacją osprzętu oraz urządzeń domowych.
Usługa związana z naprawą, regulacją stolarki drzwiowej, podłogowej.
Usługa z wiązana z naprawą oraz wymianą osprzętu, elementów hydraulicznych.
Usługa związana z naprawą oraz wymianą osprzętu elektrycznego.